Wednesday 18 October 2017

Binary Alternativ 5 Min Strategi Sida


Mitt namn39s John Campbell (SaneFX, Rich Lazy Trader, etc.) och 5 Minute Trades är det första systemet jag någonsin har släppt som lär dig att handla med din egen sunt förnuft och färdigheter - utan att förlita dig på några indikatorer när du ska handla. Som sådan erbjuder den en tidlös färdighet som kan användas för att tjäna pengar oavsett marknadsförhållanden och för obestämd tid i framtiden. När du lär dig reglerna kommer du att bli förvånad över hur uppenbart och enkelt det är - och ändå extremt lönsamt. Nedan ser du 660 clear profit trading 100 alternativ på bara några minuter. Observera att vinnarna mestadels var i vinst men förlorarna misslyckades med bara några få pips. Systemet kommer aldrig sluta fungera eftersom det väljer lämpliga villkor för handel och dessa villkor kommer alltid att finnas. Som en intressant plats deponerade jag 1000 på 24Option på måndag och torsdagskväll hade handlat den till 2000 genom att använda detta system ett par timmar om dagen. Använder de nya 300 andra alternativen från 24Options eller Options Fair. Den obehagliga sanningen är att inget mekaniskt handelssystem som fungerar på mindre än de dagliga eller möjligen 4 timmarsdiagrammen verkligen fungerar (utan erfarenhet och tillämpning av diskretion). Tanken att det kan fungera på 60 sekunders handel är galen eftersom du bara handlar slumpmässiga fluktuationer och inte någon faktisk riktning. Sådana system säljs eftersom säljaren har ett affilierat avtal med mäklaren för en del av vinsten - och vinsten görs endast när du förlorar. Så det är bara meningsfullt att sälja system som är utformade för att tömma ditt konto. Jag har ingen vinstdelning överenskommelse med 24Options eller Markets World men jag får en fast provision när du deponerar, så jag vill att du ska vinna. Det är därför jag kan sälja detta för bara en token 20.00. Du måste ha ett konto med dem eftersom de har de nya 300 alternativen - det vill säga att de alltid körs för exakt fem minuter snarare än vid fasta tider. 5 Minute Trades använder inga indikatorer. Guiden täcker fullständiga instruktioner om hur man identifierar svaga perioder i handeln och utnyttjar det begränsade rörelserummet. Det är exakt dessa 39 sidor som rörelse39 perioder som dödar normal handel eftersom det inte finns någon tydlig riktning, men vi älskar dem. Du lär dig kartrörelser och kan handla med sunt förnuft istället för att förlita sig på en tvivelaktig indikator som bara fungerar under vissa förutsättningar. Med alternativ behöver vi bara vara en tiondel av ett pip i vinst för att ficka hela 39 i pengarna39-priset - vanligtvis 75 klar vinst. Det är ett mycket enkelt system som är lämpligt för fullständiga nybörjare, men erfarna handlare kommer att uppskatta dess lätta effektivitet. Kan användas i vilken tidszon som helst och på 20 valutapar, olja, guld, silver, lager, Dow och Nasdaq. 250 minimikapital men 500 rekommenderas att handla 50 alternativ och 1 000 kan ge en levande inkomst. Jag handlar regelbundet det själv. Vi handlar de villkor som andra handlare hatar. Jag är alltid tillgänglig för support på JohnOrionZenThis Super Simple Strategy som jag har upptäckt för erfarna handlare är mycket lönsam. Den mest lönsamma strategin du hittar hittar du. Du behöver inte ha komplicerade aktiediagram eller indikatorer. Du behöver inte veta vad en trend är, eller glidande medelvärden. Du behöver inte ens veta vad en pip är. Den här strategin är så enkel att använda, att nästan alla kan göra det. Om du har enkel kunskap om support och motstånd är det här strategin för dig. Denna lönsamma 5 minuters strategi är den heliga graden av 5 minuters handelsstrategier online. Och jag kommer att berätta att den här lönsamma 5-minuters handelsstrategin är så lätt att använda, även ett barn skulle kunna göra det. Det här är inte någon billig 50 dollar strategi som bara fungerar halva tiden och hävdar att du arbetar 70 av tiden, det här är ett otroligt genial trading system som fungerar oerhört enkelt för stora vinster. Hur upptäckte jag denna nya lönsamma strategi? Det var väldigt enkelt faktiskt . Jag lekte på mina demokonton och vann flera affärer i rad. Jag upptäckte då villkoren för vad som fick mig att göra det. Och jag duplicerade processen när dessa villkor matchades. Nu har jag rakat i degen på båda mina demokonton som tjänar stora vinster super snabbt och planerar snart att genomföra riktiga pengar efter ytterligare test. Är denna strategi Unik Jag garanterar att denna strategi är olik vad som helst du någonsin sett innan du bara väntar på datorn en timme eller två om dagen, vinna en stor sträng eller två affärer, och kalla den en dag. Thats det Hur fungerar denna strategi Först och främst låt mig berätta för dig det här är inte någon billig martingale strategi där du förlorar 5 gånger i rad bara för att vinna en gång för en total vinst på endast en dollar femtio, bara för att förlora alla dina pengar så småningom. Detta är en otroligt lättanvänd strategi där du vinner de flesta av dina affärer, stora strängar av segrar. Det är väldigt enkelt faktiskt, du väntar på din dator i ungefär en timme eller två varje dag, och när villkoren alla matchar, gör du helt enkelt banken Nu ska jag inte hävda att jag helt förstår hur aktiemarknaden fungerar, jag är helt enkelt bara en smart kille som upptäckte en mycket lönsam och lättanvänd strategi som faktiskt fungerar och litar på mig när jag berättar för dig att denna geniusstrategi fungerar oerhört enkelt för stora vinster vad jag förstår om aktiemarknaden. Om alla använde samma handelsstrategi skulle strategin helt enkelt inte fungera. Och om alla använde samma strategi, skulle det helt enkelt inte fungera. Så länge folk använder sina galna indikatorer, programvara och deras galna martingale strategier, kommer min strategi att fungera bra. Och jag är inte orolig om tio eller tjugo människor använder den här strategin. Jag är inte orolig om 100 personer använder denna strategi. Jag är inte ens orolig om 1000 människor använder den här strategin, kommer det fortfarande att fungera bra. Men om 30 000 personer eller mer börjar använda den här samma strategin, så börjar jag oroa mig, på grund av att volymen eller handlarna görs när mina specifika handelsstrategiska villkor är uppfyllda. Så ledsen måste jag begränsa antalet kopior jag säljer och pris denna produkt till ett rimligt pris. Jag skulle också vilja uppmuntra dig att inte dela den här produkten med någon jag inte vill ha min strategi att få i händerna på giriga banker och crappy tradinggrupper. Så använd endast den här strategin för dig själv och din familj. Håll denna strategi hemlig så att det alltid kommer att vara lönsamt för dig Även om mina strategier fungerar bra med många valutor föredrar jag att implementera mina tekniker med EURAUD. Sedan jag hade börjat handla online hade jag öppnat två spotoption-demokonton. Båda kontona var stora summor pengar från handel när jag var nybörjare. Inte länge sedan jag upptäckte den här 5 minuters strategin vann jag stora summor pengar riktigt snabbt Nu Båda mina demokonton finns i pluset Se den här videon när jag genomför min strategi för några veckor på en av mina demokonton, bara för att ge dig en uppfattning om exakt hur lönsam min strategi är. Nu Låt mig prata om vad du får när du beställer nu. - Du kommer att erhålla min korta 10-sidiga ebook som beskriver min strategi oberoende av diagram. quotbinary Options Stock Strategyquot - En framgångsrik 5 minuters handelsstrategi Min mest bevakade Trading Secrets avslöjade dig Powerful binär alternativ handelsstrategi för 1 minut och 5 minuters turbohandel expiry8217s med hjälp av de nyskapade Romeo amp Juliet indikatorer för Meta Trader 4 (MT4) 8211 ( NON-REPAINT-indikatorer). Hej och välkommen till min hemsida. Jag utvecklade två skräddarsydda MT4-indikatorer som fungerar tillsammans med bevisade pålitliga resultat. Jag kallar dem 8216Romeo och Juliet8217 indikatorer. Romeo amp Juliet indikatorerna är två separata anpassade indikatorer som konsekvent förutsäger omkastningspunkter när de används strategiskt. Jag namngav indikatorerna Romeo och Juliet eftersom indikatorerna fungerar tillsammans som ett lag eller ett par du kan säga. Romeo-indikatorn representeras av en gul pil och Juliet-indikatorn är en röd pil. Romeo-indikatorn varnar när en omkastning håller på att ske (villkoren uppfylls) och Julietindikatorn varnar när en omkastning sker (villkoren uppfylls). Julietindikatorn följer alltid efter Romeo-indikatorn och det ligger inom den tidsramen mellan båda indikatorerna där en reversering sannolikt kommer att äga rum. Varje indikator ger en signalpil, ljudvarning och alert popup-box på det aktuella ljuset när omkastningsförhållandena är uppfyllda och betraktas ENDAST som en giltig signal om signalpilen förblir vid slutet av ljuset. Det här är en indikator för NON-REPAINT och pilarna försvinner därför inte från chart8217s historia om den ska förbli efter ljusets slut. Funktionerna för Romeo amp-Julietindikatorerna: Signalvarningspilen på nuvarande ljus (Ej repaint när signalpilen förblir vid slutet av ljuset). Varningsljud och popupbox på signalvarning. Anpassade ingångar: Romeo amp Juliet Indikatorer har följande ingångsalternativ. Pilavstånd: Detta är avståndet från indikatorpilen och ljusstaken. Skicka e-post: Alternativ för att skicka omedelbara signalvarningar till din e-postadress. Ljudvarningar: Alternativ för att aktivera ljudvarningar PÅ eller AV Push Notifications: Alternativ för att skicka omedelbara signalvarningar till din smarta telefon eller Android-enhet. Strategier: Romeo amp Julietindikatorerna måste användas strategiskt enligt en uppsättning handelsregler. Strategierna på 1 minut och 5 minuter har olika regler som ska följas. Besök enskilda strategisidor och läs reglerna noggrant. Jag använder bara 5 handelsindikatorer på mitt MT4-diagram för Romeo amp Juliet Strategies som inkluderar: Dessa är de enda indikatorerna du behöver på ditt MT4-diagram för att använda Romeo Amp Juliet-strategierna för 1 minut eller 5 minuters handel. Kanalindikatorn, indikatorn för ljusindikator och indikatorer för ekonomisk kalender är lediga indikatorer som finns på internet. Jag använder dessa indikatorer med min Romeo amp Juliet indikatorer för att hjälpa till med mina strategier. Besök sidan Gratis assistentindikatorer för att ladda ner de kostnadsfria indikatorerna (kanal, ljustid och ekonomisk kalender). Observera att jag inte tar någon kredit för de fria indikatorerna (Kanalindikator, Lysindikatorindikator och Indikator för ekonomisk kalender), all kredit går till indikatorernas ägareskapare. Jag har bara dem fritt tillgängliga för nedladdning på min hemsida för din bekvämlighet eftersom de är gratis och jag använder dem för att hjälpa till med mina Romeo amp Juliet-strategier. Om du är intresserad av att köpa Romeo amp Juliet-indikatorer, är det totala priset USD80. Vänligen klicka på inköpsknappen nedan för att fortsätta med köp eller maila mig på adminbinarytradesmart Om du har några frågor angående köp, kan du också använda sidan Kontakta oss för att kontakta mig. För närvarande accepterar endast PayPal-betalningar. Observera: Efter framgångsrik betalning kommer du automatiskt att vidarebefordras till 8216Köpbekräftelsen page8217 där du kan ladda ner Romeo amp Juliet-indikatorerna. Indikatorn för ekonomisk kalender, kanalindikator och indikator för ljusindikator kan laddas ner gratis på sidan Gratis assistentindikatorer. Var noga med att följa reglerna noggrant och alltid handla först med ett demokonto, träna tills du fullbordar strategin innan du handlar på ett livekonto. Om du har några allmänna frågor angående strategin, använd användarområdesidan för att skicka dina frågor. Medlemssidans sida är också en öppen diskussionssida för Romeo amp Juliet-strategierna, så var god och fråga frågor angående indikatorstrategierna och dela även dina handelsresultat med resten av oss. Kom ihåg att medlemskapet är helt gratis, bara skapa ett användarkonto på den här webbplatsen och det är det Ansvarsbegränsning Villkor 038 Villkor Binary Options kanske inte är lämpliga för alla investerare. Binary Trade Smart tar inget ansvar för dina handels - och investeringsresultat. Läs handelsreglerna noga innan du använder Romeo Juliet-indikatorerna. Förhandla först med ett Demo-konto (Behöver du träna först) och använda korrekt penninghantering. Ingen återbetalningspolicy på Romeo Juliet-indikatorerna.

No comments:

Post a Comment