Tuesday 26 September 2017

Cms Forex Inloggning


CMS Forex Recensioner Broker har sin egen utvecklade VT Trader-plattform. Jag kan sätta mina affärer direkt på diagrammet. Plattformen interagerar med levande data. Det är gratis och kan användas som en komplex miljö för handel valutor online. Det är ingen stor skillnad för mig om jag handlar på mt4 eller via vt-handlare. Den enda fördelen är att jag kan handla varhelst jag vill om jag har tillgång till internet. Server kraschar alldeles för ofta. 2 dagar i rad i ca. 5 timmar utan åtkomst. VT bra plattform, men inte pålitlig. Jag undrar om CMS stänger ner servern med avsikt av ekonomiska skäl eller att de bara inte uppgraderar servern för att hantera trafiken. De är ganska bra i alla aspekter. Jag har varit med dem i 1 år. Deras plattform är visuellt fantastisk men använder mycket minne. En mindre sak är att inte alla deras tekniskt supportrepresentanter är på samma sida när det gäller tekniska problem, men detta gäller över hela linjen för alla mäklare. Det bra är att mjukvaran har mycket bra spårningsfunktioner så att du kan se och senare kontrollera allt som du förväntade dig att hända men inte. deras spridda är bland de bästa (inte bäst). Jag gjorde ett bra val, men förväntade mig dem inte för att komma tillbaka till dina dåliga handelshändelser, eftersom de var vana. Den bästa mjukvaran hela tiden min största oro med cms är den ständiga avstängningen av deras handelssystem, den andra är en underbar mäklare med kundorienterade anläggningar. Om cmsfx är så dåligt. hur kom du med dem i 8 år och vad gör dem då dåligt. killar borde sluta kasta sina förluster på mäklare. Behaga Deji. kan du skicka mig kontaktnummer och e-post till Forex-kontochefen som hjälpte dig ... välkommen, jag brukade tro att den här mäklaren var bluffar och de handlade mot kunder. Jag hade förlorat så mycket pengar med dem och gav nästan upp valutan tills jag såg en annons på google från Quadri Abubakar i Nigeria som handlar för människor. Jag återbetalade mitt konto till sitt minimum av 5000 och överlämnade det till honom att handla för mig på. HET har konsekvent gjort över 50 vinst per vecka för mig över SENASTE MÅNADER med samma mäklare som jag trodde var svindlare. Nu förstår jag att de flesta klagar på mäklare eftersom de inte vet hur man handlar. Så långt jag är bekymrad .. cmsfx är bra. Fick jag ofta. Också i mitten av en nyhet efter att jag redan var i stängde de servern av. Ring flera gånger det var upptagen kallat igen det ringde och ringde sedan ringde jag igen och de svarade och hängde sedan upp. förlust mycket när jag kom ut. Om de skulle ha svarat på telefonen skulle jag ha blivit ute i pengarna. Jag tror inte på att klippa och klistra in. Ta en titt på den här länken om den här webbplatsen currencysecrets20050513cms-forex-review Hitta en Forex Broker Vantage FX Recensioner - Senaste Nyheter OTP har introducerats för att göra e-com-transaktioner via INR Prepaid Cards. OTP kommer att tas emot på kundregistrerat mobilnummer. De dagliga transaktionsgränserna för SBFTC visas på första sidan efter kundloggarna till den förutbetalade portalen. EZ-PAYIMPRESTSMART PAYOUTXPRESS PENGEKORT är aktiverade för kontantuttag från NON SBI-bankautomater. Avgifter Rs 20- för varje kontantuttag och Rs 9- för Balansförfrågan . Du kan placera begäran om personligt presentkort via onlinesbi. Presentkort Utbetalningsavgifter upphävs till 31.03.2017 VÄLKOMMEN TILL SBI PREPAID ONLINE Förbetalda kort arbetar med betaltid nu och används till din bekvämlighet, ungefär som förbetalda mobiltelefonkort. Allt du behöver göra är att köpa ett kort, ladda det med önskad mängd och kortet är klart att användas. Du behöver inget konto för att använda dessa kort. Förbetalda kort är lämpliga alternativ till kontanter och checkar och förmånskortinnehavare på ett antal sätt: - Over 25 år CFD och valutahandel erfarenhet. Utmärkta bästa plattformsfunktioner och bästa mobila handel, baserad på högsta användarvänlighet bland spridare, CFD och FX-handlare, Investment Trends 2016 UK Leveraged Trading Report Bästa online trading plattform, Aktier Utmärkelser 2016 och Bästa Forex Trading Platform, UK Forex Awards 2016. Live och demo konto innehavare globalt. Baserat på siffror från CMC Markets 2015-16 årsredovisning. Skattebehandling beror på enskilda omständigheter och kan förändras eller kan skilja sig åt i en annan jurisdiktion än Storbritannien. Land Rover BAR Som officiell partner till Land Rover BAR stödde Sir Ben Ainslies team för att få Americas Cup hem. NSW Waratahs var stolta över att stödja Super XV Rugby jättar NSW Waratahs, ett av Australiens mest ikoniska lag. Denna webbplats använder cookies. Genom att fortsätta använda denna webbplats accepterar du detta. Läs mer CFD-handel kan leda till förluster som överstiger dina insättningar. Se till att du förstår riskerna. Delta i samhället Investera i CMC Markets derivatprodukter medför betydande risker och är inte lämpliga för alla investerare. Du kan förlora mer än dina insättningar. Du äger inte, eller har något intresse för, de underliggande tillgångarna. Vi rekommenderar att du söker oberoende råd och ser till att du fullt ut förstår riskerna innan du handlar. Spridningar kan öka beroende på likviditet och volatilitet på marknaden. Informationen på denna webbplats är upprättad utan att överväga dina mål, ekonomiska situation eller behov. Följaktligen bör du överväga informationen i ljuset av dina mål, ekonomiska situation och behov. Binarier och nedräkningar har en risknivå för ditt kapital eftersom du kan förlora all din investering. Dessa produkter kanske inte är lämpliga för alla kunder, så se till att du förstår riskerna och söka självständig rådgivning. Investera bara vad du har råd att förlora. CMC Markets UK plc (173730) och CMC Spreadbet plc (170627) är auktoriserade och reglerade av Financial Conduct Authority i Förenade kungariket, med undantag för tillhandahållandet av nedräkningar för vilka CMC Markets är licensierad och reglerad av spelkommissionen, referensnummer 42013 . En kopia av licensen finns här. CMC Markets stöder ansvarsfullt spelande, för information och råd, besök gambleaware. co. uk. CMC Markets Asia Pacific Pty Ltd ABN 11 100 058 213, AFSL nr 238054 (derivatproduktutgivaren), CMC Markets Stockbroking Limited, Deltagare till ASX-gruppen (Australian Securities Exchange) och APX (Asia Pacific Exchange), ABN 69 081 002 851, AFSL nr 246381 (börsmäklare) tillhandahåller finansiella produkter och tjänster. Det är viktigt för dig att överväga den relevanta produktinformationen (PDS) och andra relevanta CMC Marknadsdokument innan du bestämmer om du vill förvärva någon av de finansiella produkterna eller ej. Vår Financial Services Guide innehåller detaljer om våra avgifter och avgifter. Alla dessa dokument finns på cmcmarkets. au eller du kan ringa oss på 1300 303 888. Information om Marketmaker trading plattform finns på Marketmakers hemsida. Denna webbplats använder cookies för att få information om din allmänna internetanvändning. Avlägsnande av cookies kan påverka driften av vissa delar av denna webbplats. För mer information om cookies och hur du tar bort dem, läs vår cookie policy. Skattebehandling beror på enskilda kunders individuella omständigheter. Skattelagstiftningen kan förändras eller kan variera beroende på vilken jurisdiktion du är bosatt i. Apple, iPad och iPhone är varumärken som tillhör Apple Inc., registrerade i USA och andra länder. App Store är ett servicemärke för Apple Inc. 2012 Samsung Telecommunications America, LLC. Samsung och Galaxy S är båda registrerade varumärken som tillhör Samsung Electronics Co. Ltd. Android är ett varumärke som tillhör Google Inc. Delar av denna sida är reproducerade från arbete som skapats och delats av Google och används enligt villkoren som beskrivs i Creative Commons 3.0-tillskrivningslicensen. Cmsfx Review Besök webbplats Jag får ett e-postmeddelande från CMSFX (jag antar att jag på ett stadium försökte dem demo, så att de hade min e-postadress) som angav att de bara har öppnat en Micro Account-funktion och om jag ansöker före i slutet av juni får jag ett 50-konto gratis utan att det behövs en insättning. Jag tror detta är coolt. Jag kan bygga upp 50 till en användbar mängd och om de blir okej som mäklare, kanske senare öppna ett standardkonto. Jag får ett svar-e-postmeddelande efter det program som anger följande. 1. Skicka in en kopia av ditt utgivna foto-ID (om du inte har auktoriserad CMS Forex för att göra en kreditkontroll). Alla sökande måste lämna in en kopia av ett myndighetsutfärdat foto-ID, till exempel ett pass eller körkort med deras kontoansökan. Om din regering utfärdade identifikation inte bekräftar den hemadress du angav i ansökan, var god och skicka in en försäkringsräkning (gas, telefon, kabel) eller ett kontoutdrag som bevis på bostad. Så jag går till den URL som nämns i e-postmeddelandet där jag kan ladda upp mina dokument. Eftersom mitt lands identitetsdokument inte har bostadsadressen behöver jag ladda upp 2 dokument. Men på webbplatsen verkar det som om det bara finns ett alternativ att ladda upp ett dokument. Så jag går till kundsupport för live chat för att få reda på hur jag kan ladda upp båda dokumenten. Jag pratar med en person som heter Lee. Han berättar för mig att jag kan ladda upp båda på samma webbplats efter att jag klickat på uppladdningsalternativet, men när jag avslutar chatten märker jag att han uppgav att en försäkringspost eller ett kontoutdrag krävs för att det ska kunna bevisas adress, INTE ett certifierat dokument (vilket är vad jag har). När jag märkte det här hade jag redan sagt farväl och chatten blev stängd. Så för att klargöra det eller inte läsa uttalandet menade att endast försäkringsräkningar eller kontoutdrag var acceptabla, gick jag in i en ny chatt med en person som heter Kevin. Kevin berättade för mig att mitt regeringsdokument som är certifierat av en avgivare av ed är inte giltigt eftersom det inte behöver vara äldre än 30 dagar. Kevin uppgav också att jag måste erbjuda en kopia av mitt kontoutdrag för att bevisa att jag har ett bankkonto. (Som om du använder pengar till eller från det, utgör det inte bevis.) Så här finns det redan två skillnader mellan det angivna ordet som skrivs på webbplatsen och i e-postmeddelandet (som klistras ovan) och expertassistensen från helpdesken. Ingenstans anges det en tidsperiod för adressbevis på webbplatsen eller i e-postmeddelandet. Ingenstans står det att man måste ha en nyckelpost och ett kontoutdrag. (Det är vad Kevin sade). Jag meddelade Kevin att jag bor i en landsbygdsområde i Sydafrika, och att vår el görs via ett kontantkortssystem. Med den enda dokumentationen jag får är när jag fyller på är mitt kort värde ett kvitto. Det finns inga landlänkar i mitt område, och min mobil är också på ett kontantkortssystem. Mitt bankkonto hålls i en gren som ligger knappt 1000 mil bort från var jag förblir, och jag (eftersom det inte finns någon posttjänst där jag bor) väljer att inte få upptagna bankredovisningar. Kom ihåg att dokumentavsnittet klistrade ovan nämner ett kontoutdrag som ett bevis för adress, inte som Kevin insisterade på att jag måste erbjuda uttalandet som bevis på att jag har ett bankkonto. Så jag bad Kevin att tydligt uttala att CMS accepterar en försäkringspost eller ett kontoutdrag, men ett regeringsdokument som är certifierat av en avgivare av ed som, som jag nämnde för Kevin, innebär att om jag ljög om min adress under ed, kunde jag arresteras och gå i fängelse för skadelidande, måste inte vara äldre än 30 dagar. Tänk också på att mitt identitetsdokument utfärdades år 2003. Om mitt land DID anger bostadsadress i Identitetsdokumentet, skulle id vara giltigt. Jag avslutade min konversation med Kevin och uppgav att jag är ganska nöjd med att INTE öppna ett konto med CMS och deras gratis 50 mikrokonto, och jag kommer att stanna hos mina 2 mäklare, MB Trading och GoMarketsAus som accepterar certifierade dokument som bevis. Tyvärr kan jag inte klippa och klistra in mina två chattar med dem, eftersom de inte mailar ett transkript av texten. Jag kommer inte att säga att de är en bluff, men så långt som jag är bekymrad borde det vara ett NOLL stjärnan alternativ för recensioner som är vad jag skulle ha valt.

No comments:

Post a Comment